Mittwoch, 30. Dezember 2009

Butterfly


















Leider war das Licht beim Fotografieren ziemlich düster und ungünstig, somit konnte ich die eigentliche Farbe der Kette überhaupt nicht wiedergeben. Es ist so wie so eine ganz schwierig fotografierbare Farbe. Es ist eigentlich lila mit einem Hauch blau Schimmern.
-------------
Lehet inkább azt a nevet kellett volna ennek a láncnak adni, hogy lefotózhatatlan :( Az eredeti szine lila lenne egy pici kékes csillogással. Persze az időjárás se kedvezett a fotózáshoz. Borus, esőre álló, szürke az ég ma nálunk.
És mivel valószinű idén már nem születik újabb darab esetleg csak egy medál ehhez lánchoz, muszáj voltam legalább a láncrészt megmutatni nektek :) A medálon úgy is kell még agyaljak egy picit, hogy milyen is legyen...

Kommentare:

  1. Szerintem szuper lett és ne aggódj, a lilát én sem tudom fotózni!

    AntwortenLöschen
  2. Köszi Orsi a vigasztalást :) Csak olyan kár, mert egyébként olyan szépen csillog!

    AntwortenLöschen
  3. Én gyönyörű kékeslilának látom és nagyon tetszik!

    AntwortenLöschen
  4. Nice!!!!!
    I realy love purple!
    A happy new year!!!!

    AntwortenLöschen
  5. Sztem semmi gond vele, nagyon szép! Sajnos nem fotóztam tegnap, pedig gyönyörű idő volt nálunk, ma meg már nem tudtam én sem :(
    Boldog Új Évet Márta!

    AntwortenLöschen
  6. Köszi lányok, nagyon kedvesek vagytok. Nektek is Boldog Új Évet!

    Thanks Miki!

    Happy new year!

    AntwortenLöschen
  7. Sehr schön Deine Kette.
    Lila läßt sich sowie so schwer fotografieren
    hat man mir erklärt.

    AntwortenLöschen
  8. Nagyon szép nyaklánc még medál nélkül is:)Várom,hogy milyen lesz medállal!

    AntwortenLöschen