Mittwoch, 5. August 2009

1. perlengestrickte Medaille / 1. hímzett medálom


Gestern abend nach 4 Stunden "Leiden" :) ist meine erste perlengestrickte Medaille auf die Welt gekommen. Ich bin sehr stolz auf sie und sie gefällt mir ausgesprochen!
Es werden bestimmt noch weitere Strickereien folgen! (Das Licht zum Fotografieren war leider nicht das Beste und deshalb kommen die Farben nicht gut rüber.)

Tegnap este 4 óra "szenvedés" után megszületett az első hímzett medálom, amire nagyon büszke vagyok. Oly annyira tetszik, hogy még biztos lesz folytatása!
(A fény sajnos nem volt a legjobb a fotózáshoz.)

Kommentare:

  1. Jujjj Márta, ez csodaszép lett úgy formára mint színekben!! Ezek a kedvenc színeim bár ez egy ideje a munkáimon nem tükröződik, próbálkozom a színekkel és az egész összhangjára törekszem, elvonatkoztatva attól, hogy az egyes színek esetleg nem az én ízlésvilágomat képviselik. Ha csak azokat a színeket használnám, amik igazán közel állnak hozzám, akkor minden barna, zöld és ezek árnyalatai, fehér, királykék és persze TÜRKIZ lenne!! De hála a gyöngyikéknek több színnel kerültem közelebbi barátságba, és most már elmondhatom, hogy szeretem a színes és eleven világot!:)) Persze egy-egy ilyen munka láttán, mint most ez a hímzett medálod azért egyértelmű, hogy azért ezek az abszolút nyerők!!!
    Egy szó mint száz nagyon szépet alkottál, gratulálok!:)

    AntwortenLöschen
  2. Tényleg nagyon gyönyörű! Gratulálok!

    AntwortenLöschen
  3. Das ist soo schön geworden - gestrickt??? Das könnt ich nie.

    AntwortenLöschen
  4. Csodaszép! Nagyon-nagyon tetszik! :)
    Gratulálok!

    AntwortenLöschen
  5. Remek, szerintem megérte azt a pár órás kínlódást,mert nagyon mutatós.

    AntwortenLöschen
  6. Hát ez elsőnek igen csak jól sikerült ,nagyon szép .!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  7. meseszép
    én tudok (vagy tudni vélek?) gyöngyhímezni, de ilyen szépem sosem lesz
    mert ez meseszép ;-)
    csak így tovább! egyre kevesebb idő kell majd ;-)

    AntwortenLöschen
  8. Marta nézz be a blogomba, vár ott valami :-)

    AntwortenLöschen
  9. Büszke is lehetsz nagyon szép!!!

    AntwortenLöschen
  10. Szia Márta! Nagyon szép munkák! Gratulálok!!! Adrienne

    AntwortenLöschen
  11. Gyönyörűek a munkáid!
    Gratulálok!

    AntwortenLöschen
  12. Emese: Köszi szépen a kedves szavakat. Ezek a színek állnak hozzám is a legközelebb. A színekkel én is sokszor bajlodom, mert engem is mindig a kedvenc színeim próbálnak irányitanak és én még ráadásul a kombinálást illetően sem vagyok egy mester. Szeretem a két, három max. négy színből összeállított dolgokat:)

    Orsina, Anikó, Erga, Marilla, Rongyilla, Tímea, Adrienne és Mara: Köszönöm szépen!

    Anamcara: ja das ist wirklich gestrickt :) Ich habe auch lange hinausgezögert, aber ist gar nicht so schwer und danach fühlt man sich total wohl und zufrieden!

    AntwortenLöschen
  13. Jaj, de nagyon szééép! A színe is olyan elegáns!

    AntwortenLöschen
  14. Nagyon szep, elegans lett!megerte olyan hosszu idot raszentelni, mert lenyugozo lettt!

    AntwortenLöschen
  15. Márti!
    Csodálatosak, gyönyörűek! Gratulálok, és sok puszi!
    Mágnes

    AntwortenLöschen
  16. Szia Màgnes, de jo hogy te is ide vetödtél! :D Ugy örülök, hogy irtàl, köszi szépen! Sok puszi nektek is!

    AntwortenLöschen